Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 20 mars 2015

Blommig Fredag - Trädgårdsdrömmar

Finns det något härligare än trädgårdsdrömmar?
Just nu drömmer jag om ett större växthus, ett sånt man kan odla massor av tomater i. Ett som har högt i tak och plats för ett bord och ett par stolar. Ett hus som kan användas både till odling men där man också kan dricka ett glas vin i trevligt sällskap. Där man kan njuta av tidig vårsol och sen förlänga odlingssäsongen ända till riktigt sen höst.
 Det är vad jag drömmer om just nu.

Växthus, greenhouse,
Foto från Pinterest/styleroom.se

Fler trädgårdsdrömmar hittar du här: Bland rosor och bladlöss.






Bellas Lantliv

8 kommentarer:

  1. Det där med att dricka ett glas vin i ditt vackra växthus låter verkligen som en dröm som lätt blir verklighet! Glad vår! /Lotta

    SvaraRadera
  2. Åh ja, hör av dig när det är färdigt! Härlig dröm, som tyder på att du read har ett växthus om än för litet för de där drömmarna.
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Ett underbart växthus, en härlig dröm. Hoppas den blir sann. Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Mmm, kan bara hålla med! Ha en fin helg! :) Mia

    SvaraRadera
  5. Utan drömmar stannar allt....känns som om det är en otroligt viktig ingrediens till ett njutbart liv.
    Din dröm är verkligen underbar...=)

    Trevlig helg!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  6. Att ha växthus verkar vara mångas dröm. :-) Jag har ett växthus (familjen kallar det för Mammas garage eftersom jag oftast sitter parkerad därinne...) som jag fullkomligt älskar. Jag kan varmt rekommendera det!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  7. Det är verkligen underbart med ett växthus! Tänk att man alltid bygger det för litet:-) Många drömmer om växthus och det måste ju betyda något. En plats för njutning och odling. Förena nytta med nöje. Härligt!
    Trevlig helg:-)
    Milla

    SvaraRadera
  8. Det där växthuset skulle passa bra här också.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella