Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 11 mars 2015

Hur ont gör det?

Hur svårt är det inte att gradera sin smärta. Hur ont har jag i knät egentligen.
I jämförelse med att bli biten av en häst eller stampad på foten av samma häst så måste jag säga att det gör mer ont att stödja på det onda benet med det trasiga knät.
Men om du inte har någon erfarenhet av att få 500 kg på foten så säger väl det dig inte så mycket?
Sjukgymnasten frågade om jag fött barn, det har jag inte. Mina smärtreferenser är inte som andras.
Och hur vet man om man har hög eller låg smärttröskel?
Jag har ramlat av hästar, jag har blivit biten av både hundar och hästar och varit i närkamp med en ilsken tupp. Det kan göra ont, riktigt ont.
Men hur ont gör det i knät egentligen?

Riktig jävla skitont.

(Med anledning av sjukgymnastens fundering om jag behöver en remiss till ortopeden eller inte.)

♥ ♥ ♥
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella