Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 26 februari 2017

Söndagslistan





VECKANS BÄSTA: Att få jobba med min älskade sambo och bäste vän, sida vid sida här på gården. Just nu är det veden som vi arbetar med och vi är ett jäkla bra team.

VECKANS VAD HÄNDE? Vart tog våren vägen och vad sjutton skulle den här snön komma för....

VECKANS SÄMSTA: Snöeländet.


VECKANS TRÄDGÅRDSSYSSLA/SÅDD: Jag har pysslat om pelargonerna och gett dem lite ny jord. Några fler chilisar är sådda och tomatfröerna ska inventeras och börja sås snart.

VECKANS TV: Den amerikanska serien "This is us"


Jag hoppas att det kommer hem lite nytt till webbutiken och sen ska det bli trevligt att fika lite med kompisar jag inte sett på ett tag. 




Titta gärna in i min webbutik! www.bellaslantliv.se

Bellas Lantliv

Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella