Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 3 april 2017

Dags för en ny vårgarderob?

Min vårgarderob består mestadels av praktiska trädgårdskläder så som rejäla arbetsbyxor med massor av fickor, knäskydd och andra praktiska detaljer. På fötterna ett par boots i gummi alternativt ett par gummistövlar. Upptill en av sambons gamla avlagda skjortor och en sjal runt huvudet. Jag är helt enkelt ingen fashionista. Jag föredrar bekvämt och praktiskt framför modernt och trendigt.

Men om vi pratar förvaring av kläder och skor så är det något som vi skulle behöva ordna lite bättre här hemma. I hallen har vi två skraltiga gamla garderober som verkligen sett bättre dagar. Där skulle jag gärna ha en väggfast bänk med inbyggd förvaring av t ex stövlar. Plats finns det och jag har bilden klar över hur jag skulle vilja ha det. Det fattas bara tid och ork att ta tag i det och börja. Ett skoskåp skulle också vara väldigt praktiskt och snyggt.
Det här tycker jag var riktigt fint.


Även garderoberna i sovrummet är i behov av en uppfräschning. Drömmen vore en walk-in closet. Tänk vad skönt att kunna ha ett helt rum och kunna få överblick och ordning på alla kläder. Med en fin spegel och soft belysning som gör att man ser snygg ut. Vårt sovrum är nog i minsta laget för att få plats med en walk-in closet.
Men om vi byter ut de gamla garderoberna som nog sattes in någon gång i mitten på 80-talet så skulle t ex det här fina klädskåpet få plats iallafall:



Väldig mycket fina lösningar för kläd och skoförvaring hittar du hos  garderober.nu .
Titta in där för mer inspiration om du också behöver en ny vårgarderob?

Det här inlägget är ett samarbete med garderober.nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella